Práca účtovníka rozhodne nepatrí k tým najľahším. Na túto pracovnú pozíciu sú nevyhnutné už dosiahnuté úspechy v oblasti podvojného účtovníctva. Skúsenosti s prácou v programoch MRP K/S, Omega a SAP sú pri tomto pracovnom mieste výhodou. Čo je však nevyhnutnosťou je pracovitosť a chuť sa učiť.

Na tejto pozícii Vám zveríme firmy, v ktorých budete samostatne alebo za pomoci pomocného účtovníka riešiť komplexne celú účtovnú agendu klienta. Vašou prácou bude účtovanie a komunikácia s klientom, hľadanie riešení a príprava rôznych podkladov, ktoré súvisia s účtovníctvom a so sledovaním hospodárenia spoločnosti.

Očakávame od Vás svedomitosť, chuť sa vzdelávať, aj formou samoštúdia, a aktívnu prácu. Vašou úlohou bude viesť účtovníctvo klienta nie iba v perfektnom stave, ale aj s rýchlosťou profesionála.

Odmeňovací systém v našej spoločnosti je nastavený na výkon, budeme merať množstvo práce, ktorú vykonáte a za to Vás spravodlivo odmeníme.

Máme pre Vás na začiatok 1000,00 € (uvedené v cene práce pre živnostníka), po zaškolení pridáme ešte 100 €.

Od ceny práce sa bude odvíjať Vaša variabilná časť odmeny. Keď Váš obrat dostihne sumu ceny práce, začneme Vám počítať 20% odmenu z každého eura, na ktorom sa budete podieľať Vašou prácou (naši zamestnanci majú bežne čistú mzdu od 850,- € – 2 000,- €).

Vaša pracovná doba bude 8 hodín denne s variabilným nástupom medzi 6:00 – 9:00. Po dohode budete mať možnosť pracovať aj homeoffice, ale neponúkame prácu na doma budeme preferovať, aby ste Vašu pracovnú dobu trávili u nás v kancelárii.

Sme rodinná firma rodinná firma a dobré vzťahy na pracovisku sú pre nás dôležité. Našim lojálnym zamestnancom veľmi radi pomôžeme vo vážnej, aj menej vážnej životnej situácii. Záväzkom manažmentu spoločnosti je podporovať zamestnancov v rozvoji a budovať dobré pracovné prostredie a kolektív. Pri rozvoji Vám ponúkame možnosť neobmedzeného prístupu k stovkám video školení a možnosť vybrať si a osobne navštíviť školenia, podľa vlastného výberu.

Vaše povinnosti budú:

  • Komunikácia s klientom
  • Komunikácia a zastupovanie klienta pri komunikácii s DU, SP a ZP
  • Triedenie, organizovanie a účtovanie dokladov klienta
  • Informovanie klienta o výsledkoch DPH a HV
  • Príprava podkladov pre banky a komerčné poisťovne
  • Vypracovávanie štatistických hlásení
  • Základné poradenstvo
  • Hľadanie riešení
  • Optimalizácia procesov u klienta

Budete zodpovedný za to, že účtovníctvo Vašich klientov bude bezchybné a aktuálne. Budete si sami organizovať svoju prácu, budete radiť klientom, ktorý sa budú vašimi radami skutočne riadiť.

 

 

Ideálny profil: Zodpovednosť, cieľavedomosť, chuť vzdelávať sa, schopnosť organizovať si prácu,  zmysel pre poriadok, kolektívny duch, lojalita k našej firme a klientom.